Nové Zámky, 22. augusta 2019 – Aktuálne informácie na jednom mieste, prehľadné cestovné poriadky, informácie o službách či kontakty na linku zákazníckej podpory a zákaznícke centrá – to všetko nájdu obyvatelia a návštevníci Nových Zámkov a okolia na novej internetovej stránke spoločnosti ARRIVA Nové Zámky. Webová stránka dopravcu je k dispozícii od dnes a je ďalším krokom k zvýšeniu informovanosti a pohodlia cestujúcich.
„Našim cestujúcim prinášame inovatívne služby v oblasti verejnej dopravy od moderných autobusov až po najnovšie informačné technológie. Robíme to preto, aby sme zvýšili ich pohodlie. Nová webová stránka ARRIVA Nové Zámky zlepší informovanosť a presvedčí ďalších, aby cestovanie verejnou dopravou – či už mestskou alebo prímestskou – začali viac využívať,” povedal László Ivan, generálny riaditeľ spoločností ARRIVA na Slovensku.
Web ARRIVA Nové Zámky je responzívny, čo znamená, že sa náhľad stránky prispôsobí obrazovke toho zariadenia, na ktorom si užívateľ web pozerá – teda monitoru počítača, tabletu alebo smartfónu. Z webového rozhrania je možné priamo kontaktovať linku zákazníckej podpory, ktorá je záujemcom k dispozícii každý deň od 8:00 do 20:00, vrátane víkendov a sviatkov. Na novej internetovej stránke môžu cestujúci požiadať o zasielanie newslettera, prostredníctvom ktorého získajú vždy aktuálne informácie o doprave, uzávierkach ciest, zmenách cestovných poriadkov, voľných pracovných miestach a ďalších novinkách. Okrem cestovných poriadkov a aktuálnych informácií je možné cez web objednať autobusy na výlety škôl, zájazdy, pre športové kluby, ale aj rôzne občianske združenia.
„ARRIVA je inovatívna spoločnosť, ktorá svoje služby pre cestujúcich neustále zlepšuje. Aj preto sme sa usilovali, aby bola nová stránka intuitívna. Každý jej návštevník si rýchlo a ľahko nájde cestovné poriadky podľa jednotlivých druhov dopravy, aktuálne informácie o doprave a jej prípadných obmedzeniach,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku. Podľa jej slov ARRIVA privíta spätnú väzbu od cestujúcich a návštevníkov novej web stránky: „Aby sme mohli kvalitu našich služieb posúvať neustále dopredu, zaujíma nás názor cestujúcich, ich postrehy, námety, či dokonca upozornenia na oblasti, v ktorých sa môžeme zlepšiť. Cestujúci nám ich môžu poslať prostredníctvom formulára na https://arriva.sk/nove-zamky/kontakty/#kontakty .“
Nový web majú okrem spoločnosti ARRIVA Nové Zámky aj ARRIVA Nitra a ARRIVA Trnava, ARRIVA Michalovce a ARRIVA Liorbus.
ARRIVA na Slovensku a vo svete
Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinskom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 prevádzkuje spoločnosť prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.
ARRIVA je jedným z popredných poskytovateľov osobnej dopravy v Európe, zamestnáva vyše 53 000 ľudí a ročne prepravuje 2 miliardy cestujúcich v 14 európskych krajinách. Je súčasťou Deutsche Bahn (DB), jednej z vedúcich spoločností v oblasti osobnej a logistickej dopravy na svete a je zodpovedná za regionálne služby v oblasti osobnej dopravy DB mimo Nemecka. Prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.
Kontakty pre médiá:
Ján Meľuch 0948 835 107 | Petra Helecz 0918 864 966 |