LIVE: AKTUÁLNE OPATRENIA A ZMENY CP
  • ARRIVA

    ARRIVA Trnava

    ARRIVA Nitra

    ARRIVA Nové Zámky

    ARRIVA Liorbus

    ARRIVA Michalovce

    ARRIVA Bratislava

  • O NÁS

    Arriva vo svete

    Profil spoločnosti

    Manažment

    Korporátna zodpovednosť

    Stratégia

    Médiá

  • DOPRAVA

    Autobusová doprava

    Vlaková doprava

    Bikesharing

    Zmluvná doprava

    Prenájom autobusu

    Tarifa a cenník

    Prepravné poriadky

    Čipová karta

    SMS lístok

    Prieskum spokojnosti

  • CESTOVNÉ PORIADKY

    Mestská doprava

    Prímestská doprava

    Vlaková doprava

    Vyhľadať spoj

    Dobíjanie čipových kariet

    Kúpiť lístok na vlak

  • SLUŽBY

    Servisné služby

    Služby cestujúcim

    Reklama

    Autoškola

    Prenájom autobusu

    Straty a nálezy

    Európsky týždeň mobility 2021

  • KARIÉRA

    Naše hodnoty

    Naši kolegovia

    Absolventský program

    Duálne vzdelávanie

    Voľné pozície

  • KONTAKTY
SpäťĎalej
12

HISTÓRIA VZNIKU

Arriva má silné korene a zaujímavú históriu. Jej vznik siaha až do roku 1938, kedy si rodina Cowie otvorila v Sunderlande vo Veľkej Británii svoj prvý obchod s ojazdenými motocyklami. Firma Cowie Group sa v roku 1997 premenovala na Arriva a spojila rôzne spoločnosti pod jedným menom. V tom istom roku Arriva kúpila svoju prvú spoločnosť na európskom kontinente. Neskôr činnosť prerástla do obchodnej spoločnosti pôsobiacej v 14 krajinách Európy. Hlavné vedenie spoločnosti Arriva sa nachádza i naďalej v Sunderlande vo Veľkej Británii.

Prezrite si prehľad našej histórie a úspechov dosiahnutých v jednotlivých rokoch.

2014

Arriva Dánsko a VDL BUS&Coach podpísali zmluvu o dodaní a údržbe 164 nových autobusov v celkovej hodnote viac ako 67 miliónov €. Nové autobusy sú šetrné k životnému prostrediu a tvoria súčasť vozového parku koncesie východu a západu Brabantska, ktorých hodnota pre Arrivu je viac ako 1,2 miliardy €.

Deutsche Bahn ( DB ), v spojení s Arriva začína novú diaľkovú IC autobusovú dopravu z Nemecka do Belgicka, cez Holandsko. Nová trasa, ktorá vedie z Düsseldorfu do Antverp cez Eindhoven, je prevádzkovaná spoločne Arriva a DB diaľkovou dopravou s tromi odchodmi a príchodmi každý deň.

2013

Skupina Arriva začala s druhou fázou zmluvy E20 – najväčšej multimodálnej dopravnej zmluvy vo Švédsku. Železničný podnik LOROL skupiny Arriva zabezpečil predĺženie platnosti zmluvy London Overground až do novembra 2016. Skupina Arriva začala výkon zmluvy na poskytovanie nenúdzovej prepravy pacientov v oblasti Greater Manchester. Ministerstvo dopravy oznámilo, že franšíza CrossCountry skupiny Arriva bude predĺžená až do novembra 2019.

2012

Skupina Arriva získala špecializovanú spoločnosť pre transport pacientov Ambuline, s cieľom rozšíriť svoju pozíciu na trhoch sociálnej a zdravotníckej prepravy osôb.

Skupina Arriva získala autobusovú spoločnosť “Midland” a začlenila tento podnik do autobusovej prevádzky Arriva Midlands.

Zmluva spoločnosti Arriva Denmark na prevádzkovanie železničnej trate Vestbanen v západnej časti polostrova Jutland bola spoločnosťou Sydtrafik predĺžená do roku 2018.

Arriva Nederland získala dve veľké zmluvy na prevádzku autobusovej dopravy. Tieto osemročné zmluvy sa týkajú prevádzky služieb autobusovej dopravy v provincii Južný Holland, a na severe a juhu provincie Frízsko od decembra 2012. Obe zmluvy majú možnosť predĺženia o dva roky.

Arriva Nederland opäť získala zmluvu na prevádzku služieb autobusovej dopravy na ostrove Schiermonnikoog. Skupina Arriva začala s prevádzkou prvej fázy zmluvy E20 – najväčšieho švédskeho tendra týkajúceho sa integrovanej multimodálnej verejnej dopravy.

VT Transman, spoločný podnik skupiny Arriva a spoločnosti Videoton Holding, získal dve osemročné zmluvy na prevádzku autobusovej dopravy v rámci Budapešti od mája 2013.

Špecializovaný dopravný podnik skupiny Arriva, Arriva Transport Solutions, získal trojročnú zmluvu od Národnej zdravotnej služby (NHS) na prevádzkovanie nenúdzovej prepravy pacientov v oblasti Greater Manchester od apríla 2013.

2011

Nemecké prevádzky spoločnosti Arriva sú predané, čím sa napĺňajú záväzky dané spoločnosťou Deutsche Bahn Európskej komisii. Konzorcium Arriva začína prevádzkovať s lokálnym partnerom Tumas Group všetky pravidelné autobusové linky na ostrovoch Malta a Gozo.

Spoločnosť Arriva získava prevádzkovateľa nelicencovanej železničnej prepravy Grand Central Railway. Spoločnosť Arriva získava 12- ročnú zmluvu na prevádzkovanie železničných a autobusových služieb v Štokholme. Kontrakt, ktorý zdvojnásobí objem prevádzkovej činnosti spoločnosti Arriva vo Švédsku, sa začne realizovať v dvoch fázach v auguste 2012 a v januári 2013.

2010

Spoločnosť Arriva získava 50-percentný podiel svojho partnera v spoločnom podniku Arriva PCC. Táto poľská železničná spoločnosť, ktorá bola premenovaná na Arriva RP, je teraz vo výlučnom vlastníctve spoločnosti Arriva. Ako súčasť konzorcia zahŕňajúceho aj spoločnosť Barraqueiro Group, získava spoločnosť Arriva päťročný kontrakt na prevádzkovanie a údržbu električkovej siete mesta Porto, Metro do Porto, od apríla 2010 (Portugalsko). V auguste bude spoločnosť Arriva prevzatá spoločnosťou Deutsche Bahn, ktorá je jedným z popredných svetových poskytovateľov služieb v oblasti osobnej dopravy a logistiky, a ktorá zamestnáva 220 000 ľudí v 130 krajinách. Spoločnosť Arriva je následne vyradená z londýnskej burzy.

Spoločnosť Arriva získala ako súčasť konzorcia 10-ročnú zmluvu na prevádzku autobusovej dopravy na Malte a Gozu od júla 2011. Spoločnosť Arriva získala 10-ročnú zmluvu na prevádzku regionálnej železničnej dopravy v poľskom regióne Kujawsko Pomorskie. Táto zmluva rozširuje operácie, ktoré spoločnosť Arriva vykonávala za posledné tri roky v Poľsku, a zvyšuje počet ročných prevádzkovaných kilometrov o 15%.

Podniky prevádzkované spoločnosťou Deutsche Bahn mimo Nemecka sa stávajú súčasťou spoločnosti Arriva. Medzi ne patria spoločnosti Chiltern Railways, London Overground Rail Operations, Tyne and Wear Metro, Pan Bus (Dánsko), Östgötapendeln a Botniatag (obe Švédsko).

2009

Spoločnosť Arriva vyhrala verejnú súťaž na autobusovú a železničnú dopravu v Achterhoek Rivierenland v holandskej provincii Gelderland. Autobusová prevádzka bude spustená v roku 2010, železničná v roku 2012.

Spoločnosť Arriva získava zvyšných 20 percent firmy Interbus Invest, holdingovej spoločnosti firmy Eurobus Invest v Maďarsku, ktorá prevádzkuje autobusovú dopravu v Maďarsku a na Slovensku.

Spoločnosť Arriva opätovne získava kontrakt na železničnú dopravu v Jutsku na ďalších osem rokov od roku 2010. Spoločnosť Arriva získava 8-ročný kontrakt na prevádzkovanie 65 autobusov v regióne Halland v južnom Švédsku od júna 2010.

Spoločnosť Arriva sa stáva prvou súkromnou spoločnosťou, ktorá po 10 rokoch vstúpila na štokholmský trh, keď začala prevádzkovať 164 autobusov vo švédskej metropole.

Spoločnosť Arriva rozširuje svoje železničné služby vo Švédsku prostredníctvom nového kontraktu na prevádzku medzi mestami Göteborg a Örebo.

Spoločnosť Arriva začína 12-ročný kontrakt na poskytovanie železničnej dopravy medzi mestami Frielassing a Berchtesgaden v nemeckom Bavorsku

2008

Spoločnosť Arriva začína prevádzkovať kontrakt na autobusové služby v mestách Hoeksche Waard a Goeree Overflakkee južne od Rotterdamu.

Arriva zvyšuje svoj podiel v portugalskej asociácii Barraqueiro Group na 31,5 percent (21,5 percent získala v roku 2006).

Arriva zvyšuje svoj podiel v Brescia-based SAIA Trasporti v Taliansku na 100 percent.

Arriva kupuje prevádzkovateľa autobusov a letiskovej prepravy osôb Tellings Golden Miller vo Veľkej Británii, ktorá sa rozrástla ďalšou akvizíciou v apríli 2008.

Arriva kupuje španielskeho prevádzkovateľa autobusov Empresa de Blas y Cia S.L. a jeho pobočky pôsobiace v Madride a okolí.

Arriva kupuje 80 percent firmy Interbus Invest, holdingovej spoločnosti firmy Eurobus Invest, najväčšieho súkromného prevádzkovateľa autobusov v Maďarsku, ktorý prevádzkuje autobusovú dopravu v Maďarsku a na Slovensku. Zvyšných 20 percent získava v roku 2009.

Spoločnosť Arriva rozširuje svoje pôsobenie v Brandenbursku kúpou spoločnosti Sudbrandeburger Nahverkehrs (SBN). Spoločnosť SBN prevádzkuje autobusové služby v regióne Oberspreewald-Lausitz.

V októbri 2008 spoločnosť Arriva kupuje zvyšných 20 percent v autobusových spoločnostiach SADEM S.p.A. a jej dcérskej spoločnosti Sapav S.p.A. v regióne Piemonte v Taliansku, čím zvyšuje vlastnícky podiel na 100 percent. Spoločnosť Arriva získala kontrakt na prevádzkovanie železničnej dopravy medzi mestami Göteborg a Örebo, ktorá sa začne v roku 2009.

2007

Arriva kupuje španielskych autobusových prevádzkovateľov Esfera a Autocares Fray Escoba, ktoré pôsobia v Madride.

Arriva upevňuje svoju pozíciu v Českej republike kúpou Bosak Bus s.r.o. a Osnado spol. s.r.o.

Arriva má väčšinový podiel v autobusovej a železničnej spoločnosti Osthannoversche Eisenbahnen AG, ktorá zabezpečuje služby v dolnosaskom regióne.

Arriva získala licenciu CrossCountry rail vo Veľkej Británii.

Arriva vstupuje na švédsky železničný trh.

Arriva a jej partneri v PCC Rail získali trojročný kontrakt v Pomoranskom vojvodstve v severozápadnej časti Poľska. V roku 2010 spoločnosť Arriva získava podiel svojho partnera a spoločnosť Arriva je teraz výlučným vlastníkom tejto spoločnosti.

Arriva sa združuje s asociáciou Ferrovie Nord Milano Group a skupuje zvyšných 49 percent talianskej autobusovej spoločnosti SPT Linea.

Arriva kupuje Veolia Scandinavia, najväčšieho poskytovateľa autobusovej prepravy v Dánsku.

Spoločnosť Arriva získava kontrakt na autobusovú dopravu v Štokholme so začiatkom v roku 2009.

Spoločnosť Arriva začína prevádzkovať dva nové 10-ročné kontrakty na železničnú dopravu v nemeckom Bavorsku prostredníctvom spoločnosti Regentalbahn.

Spoločnosť Arriva získava kontrakt na 80 percent výkonov autobusového dopravcu Neisseverkehr GmbH v severovýchodnom Nemecku (získaný v roku 2006).

2006

Arriva kupuje Premier Buses, pod menom MK Metro Ltd, v Milton Keynes, Veľká Británia.

Kupuje nemeckého autobusového prepravcu Verkehrsbetriebe Bils KG, ktorý pôsobí v Münsterlande.

Arriva kupuje 21.5 percentný podiel asociácie Barraqueiro Group SGPS SA v Portugalsku, vedúceho portugalského poskytovateľa osobnej dopravy (v roku zvýšené na 31,5 percenta).

Arriva vstupuje na český trh autobusovej dopravy kúpou Transcentrum Bus s.r.o., ktorý pôsobí v severnej časti Prahy.

Arriva získava vstup na švédsky železničný trh s 9-ročným kontraktom na prevádzku železnice v oblasti Pagatag v regióne Skane na juhu Švédska (2007).

Získava 12-ročný kontrakt na prevádzku autobusov a vlakov v Holandsku medzi Dordechtom a Geldermalsenom.

Získava 10-ročný nemecký železničný kontrakt na služby medzi Mníchovom, Oberstdorfom a Lindau (2007) a 12-ročný kontrakt na železničnú dopravu medzi mestami Freilassing a Berchtesgaden v Bavorsku (2009).

Arriva získava kontrakt na kúpu 80-tich percent autobusovej spoločnosti Neißeverkehr GmbH v severovýchodnom Nemecku (2007).

Arriva dokončuje svoju zásadnú repozíciu s predajom svojej spoločnosti UK Vehicle Rental.

Spoločnosť Arriva získava 35-percentný podiel v talianskej spoločnosti Trieste Trasporti, ktorý v roku 2007 zvyšuje na 40 percent.

Spoločnosť Arriva zvýšila svoj podiel v nemeckej spoločnosti Regentalbahn AG zo 76,9 percent (získané v roku 2004) na 100 percent.

do roku 2005

Arriva vstupuje na nemecký autobusový trh kúpou asociácie Sippel, ktorá je jednou z najväčších súkromných autobusových prepravcov krajiny. Arriva kupuje Blue Bus a Coaches of Bolton vo Veľkej Británii, ktoré pôsobia v Boltone a v okolí Manchasteru. Arriva kupuje 80 percent talianskeho autobusového prepravcu SADEM, ktorý pôsobí v Piemonte a Valle d´Aosta s možnosťou dokúpiť zvyšných 20 percent v roku 2008 (dokončené v roku 2008). Firma Arriva oznamuje, že získala kontrakt na prevádzku železničných služieb v Bavorsku, južnom Nemecku, medzi mestami Mníchov, Hof a Furth im Wald na desať rokov počnúc decembrom 2007. Arriva získala 15-ročný kontrakt na samostatnú prevádzku železničnej dopravy vo Frísku a Groningene, v Holandsku a získala 6-ročný kontrakt na prevádzku autobusov vo Waterlande, v severnom Amsterdame. Spoločnosť Arriva zvýšila svoj podiel v spoločnosti Societa Autoservizi F.V.G S.p.a. zo 49 percent (získané v roku 2004) na 60 percent.

2004 Arriva vstupuje na nemecký trh dopravy kúpou spoločnosti Prignitzer Eisenbahn Gruppe. Kupuje 76,9 percentný podieľ od bavorského štátu (ktorý sa v roku 2006 zvýši na 100 percent) v Regentalbahn AG, ktorý pôsobí v železničnej doprave v Bavorsku, Turingene a Sasku. Arriva zvyšuje svoj podiel na trhu verejnej dopravy v Taliansku kúpou 49 percent Societa Autoservizi F.V.G S.p.a. (ktorá sa neskôr zvýši na 60 percent). Arriva kupuje Wulff Bus A/S, dánskeho autobusového prepravcu, ktorý má silné geografické prepojenie k už existujúcej spoločnosti Arrivy v Jutsku a Kodani. Stáva sa najväčšou autobusovou prepravnou spoločnosťou Kodane so 40-percentným podielom na trhu.

2003 Arriva skupuje zvyšných 49 percent firmy Transportes Sul do Tejo kúpou asociácie Barraqueiro, a tým sa stáva jeho jediným vlastníkom (51 percent bolo získaných v roku 2002). Arriva sa stáva 100-percentným vlastníkom združenej spoločnosti autobusovej a železničnej dopravy v Holandsku ktorá získava meno Arriva Openbaar Vervoer NL. Spoločnosť Arriva získala v Holandsku kontrakt na prevádzkovanie verejnej dopravy v meste a provincii Groningen a v provincii Drenthe (do decembra 2009). Ako prvá súkromná spoločnosť, ktorá v Dánsku získala licenciu na prevádzkovanie osobnej železničnej prepravy, začína Arriva svoju 8-ročnú licenčnú činnosť v strednej a severnej časti Jutského polostrova. Arriva začína poskytovať služby na základe 15-ročnej komplexnej licencie na osobnú železničnú prepravu vo Walesi a v škótsko-anglickej hraničnej oblasti – Arriva Trains Wales/Trenau Arriva Cymru. Divízia automobilových maloobchodných predajní je predaná ako súčasť stratégie Arrivy sústrediť sa na trh osobnej prepravy vo Veľkej Británii a na európskom kontinente.

2002 Arriva kupuje Autocares Mallorca SL a Donate Amenguel Ramis SL na ostrove Mallorca. Kupuje 51-percentný podiel spoločnosti Transportes Sul do Tejo, ktorý je hlavným prevádzkovateľom pravidelných autobusových liniek a autobusovej dopravy v južnej časti Lisabonu v Portugalsku (v roku 2003 zvyšuje svoj podiel na 100%). Arriva sa stáva najväčším súkromným poskytovateľom autobusovej dopravy v Taliansku kúpou firmy SAB Autoservizi, ktorá poskytuje prepravu vo východnej časti Milana v lombardskom regióne v severnom Taliansku.

2001 Arriva kupuje Combus, najväčšieho poskytovateľa autobusovej prepravy v Dánsku.

do roku 2000

Arriva vstupuje na železničný trh Veľkej Británie a skupuje autobusovú spoločnosť MTL v Merseyside vo Veľkej Británii. Vstupuje na portugalský autobusový trh kúpou autobusových spoločností Ami-Transportes a Abilio da Costa Moreira v severozápadnej časti Portugalska.

1999 Arriva sa rozšíruje v Dánsku kúpou firmy Bus Danmark. Skupuje dve autobusové spoločnosti v Galícii, severozápadnej časti Španielska: Mercancias Ideal Gallego a Transportes Finisterre. Spoločnosť v združenom podnikaní začína s prevádzkou autobusovej a železničnej dopravy vo Frízsku a poskytuje železničnú dopravu v Groningene (s plnou kontrolou od roku 2003). Arriva oznamuje, že svoju pozornosť zameriava výlučne na osobnú dopravu vo Veľkej Británii a na európskom kontinente. Prenájom vozidiel a maloobchod s automobilmi sú následne predané.

1998 Arriva skupuje Vancom Nederland a Veonn & Hanze v Holandsku, čím sa stane hlavným poskytovateľom medzimestskej dopravy

1997 Arriva vstupuje na prepravný trh na európskom kontinente kúpou firmy Unibus Holdings v Dánsku, ktorá poskytuje autobusovú dopravu aj vo Švédsku.

DEUTSCHE BAHN

Spoločnosť Arriva je súčasťou Deutsche Bahn, vedúceho svetového poskytovateľa prepravných a logistických služieb. Arriva, ako divízia DB Bahn, je tak zodpovedná za rast a rozvoj regionálnej osobnej prepravy spoločnosti Deutsche Bahn mimo Nemecka.

Spoločnosť Deutsche Bahn sídli v Berlíne a bola založená v roku 1994. V súčasnosti:

  • poskytuje služby autobusovej, železničnej a lodnej dopravy
  • pôsobí vo viac ako 130-tich krajinách sveta
  • zamestáva približne 300 000 ľudí vo viac ako  300 rôznych profesiách
  • viac ako 11 miliónov cestujúcich každý deň použije ich autobus alebo vlak
  • viac ako 400 miliónov ton nákladu ročne sa prepraví ich vlakovou dopravou
  • 95 miliónov zásielok je ročne prepravených ich pozemnou dopravou

MISIA spoločnosti Deutsche Bahn – byť spoločnosťou orientovanou na zákazníka, ktorá je sympatická, šetrí zdroje a je ekonomicky úspešná.

VÍZIA spoločnosti Deutsche Bahn – rozširovať svoju vedúcu trhovú pozíciu tak, aby sa stala poprednou svetovou prepravnou a logistickou spoločnosťou prostredníctvom ponúkania inovatívnych riešení, so zameraním na inteligentnú integráciu a stanovenie štandardov kvality a služby zákazníkom na svojich trhoch.

Deutsche Bahn je nemecký dopravca so sídlom v Berlíne. Jeho aktivity sa od roku 2007 združujú pod nasledovné tri značky:
• DB Bahn – prevádzkuje osobnú dopravu
• DB Netze – spravuje infraštruktúru (železničné trate, stanice, energetické zdroje)
• DB Schenker – prevádzkuje nákladnú dopravu

Spoločnosť DB Bahn je vedúcim poskytovateľom na európskom trhu osobnej prepravy a zabezpečuje:

  • regionálnu, mestskú a diaľkovú osobnú prepravu v rámci Európy
  • 4,2 miliardy ciest cestujúcich ročne

Spoločnosť DB Netze prevádzkuje najväčšiu železničnú sieť v Európe a spravuje:

  • 5 700 železničných staníc
  • 64 000 km celkovej dĺžky tratí

Spoločnosť DB Schenker je druhým najväčším svetovým poskytovateľom prepravných a logistických služieb, ktorá prepravuje:

  • 415 miliónov ton nákladov prepravovaných železnicou každý rok, okrem leteckej a námornej prepravy
  • 81 miliónov zásielok odoslaných prostredníctvom európskej pozemnej prepravy každý rok
VŠETKY INFORMÁCIE O DB BAHN

ARRIVA V ČÍSLACH

ARRIVA VO SVETE

  • 14 krajín Európy

  • viac ako 46 000 zamestnancov

  • ročne prepravíme 2,1 mld. cestujúcich

  • 17 000 autobusov

  • 770 vlakových súprav

  • 474 sanitiek

  • 221 električiek a vlakov metra

  • 21 lodných autobusov

  • 525 bicyklov

ARRIVA NA SLOVENSKU

  • pôsobíme v 5 krajoch Slovenska

  • pôsobíme v 17 mestách

  • najazdíme ročne 65 mil. km

  • prepravíme ročne 50 mil. cestujúcich

  • zamestnávame 2 500 zamestnancov

  • z toho je 1 900 vodičov

  • prevádzkujeme 1 500 autobusov

  • 504 prímestských liniek

  • službu zdieľaných bicyklov

ARRIVA NA SLOVENSKU

  • ARRIVA Bratislava
  • ARRIVA Nitra
  • ARRIVA Trnava
  • ARRIVA Liorbus
  • ARRIVA Michalovce
  • ARRIVA Nové Zámky

DRUHY DOPRAVY

  • Bikesharing
  • Vlaková doprava

ARRIVA Slovakia a.s.

Štúrova 72, 949 44 Nitra

Slovenská republika

IČO: 35 811 439

Tel.: +421 915 733 733

E-mail: informacie@arriva.sk

Napíšte nám

AKTUALITY

  • Kariéra
  • ARRIVA aktuálne

DOKUMENTY

  • Všeobecné obchodné podmienky
  • Ochrana osobných údajov
  • Prepravný poriadok
  • Tarifa a cenník
  • Kódex správania
  • Spoločenská zodpovednosť

SLUŽBY CESTUJÚCIM

  • Doprava
  • Čipová karta

RÝCHLY KONTAKT

Zákaznícka podpora +421 915 733 733

PO-NE 8.00-20.00

Straty a nálezy

Objednávka autobusu

Servisné služby a opravy

Prenájom reklamnej plochy

judi bola
slot pragmatic
situs judi bola
situs judi bola
pragmatic play
judi bola
idn poker
Login Slot TOS885

KÚPIŤ

  • Dobiť čipovú kartu online
  • Lístok na vlak
© 2009 - 2019 ARRIVA – Radosť cestovať | Zákaznicka podpora: +421 915 733 733
© 2019 tvorba webu od mcp-softworks
Zrolovať na začiatok
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Administrácia služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}