Zákaznícka podpora pre cestujúcich
Vylepšujeme služby pre našich zákazníkov
Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára.
Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke. Ak potrebujete riešiť reklamáciu ku konkrétnemu spoju, prosím vyplňte tento formulár.
ZÁKAZNÍCKA INFOLINKA 0915 733 733
Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.
Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 18 mestách, ale aj zdieľaných bicykloch a o turistickom vláčiku v Nitre.
Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.