Vyhľadať
Close this search box.

Prieskum spokojnosti cestujúcich prináša spoločnosti ARRIVA dôležitú spätnú väzbu. Do prieskumu sa zapojila aj spoločnosť ARRIVA NITRA.

Nitra, 21. mája 2020 – Cestujúci, ktorí využívajú služby spoločností ARRIVA na Slovensku, mohli od 2. januára do 30. apríla vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb. Do prieskumu spokojnosti sa v rámci Slovenska zapojilo spolu vyše 7 000 respondentov. Okrem vyjadrenia svojho názoru sa tiež mohli zapojiť do súťaže o smartfóny Samsung.

Názor cestujúcich na ich skúsenosti s našimi službami je pre nás veľmi dôležitý. Vďaka spätnej väzbe, ktorú sme prostredníctvom dotazníkov získali, môžeme služby ďalej zlepšovať. Zo zozbieraných dát sme zistili, že cestujúci sú najspokojnejší s dostupnosťou informácií o spojoch a čistotou v autobusoch. Naopak, vybavenosť všetkých vozidiel Wi-Fi pripojením i frekvencia odchodov autobusových spojov sú oblasti, v ktorých cestujúci vidia priestor na nápravu. Tieto nedostatky si uvedomujeme a na ich riešení budeme pracovať s objednávateľmi verejnej dopravy – mestami a samosprávnymi krajmi. V súčasnosti už všetky novozaradené autobusy disponujú Wi-Fi pripojením a počet autobusových spojov aktívne komunikujeme s našimi objednávateľmi. Postupne ich prispôsobujeme potrebám cestujúcich. Zároveň by som chcela pochváliť našich vodičov, ktorých správanie a komunikáciu hodnotili respondenti pozitívne,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

prieskume spokojnosti, ktorý obsahoval desať otázok, mali cestujúci ARRIVA Nitra možnosť posudzovať kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov.

Takmer polovica opýtaných využíva dopravu na dennej alebo takmer na dennej báze.

 „Zistili sme aj, že zhruba tri štvrtiny respondentov používajú dopravnú čipovú kartu, čo vnímame ako pozitívny výsledok, keďže jej implementácia do dopravy bola jedným z našich cieľov. Najmä v súčasnom období predstavuje najbezpečnejší a zároveň cenovo najvýhodnejší spôsob úhrady cestovného. Teší nás, že viac ako polovica cestujúcich zapojených do prieskumu pozoruje zlepšenie poskytovaných služieb v porovnaní s predchádzajúcim rokom,“ dodáva P. Helecz.

Celkovú spokojnosť s úrovňou poskytovaných služieb hodnotili cestujúci na stupnici od 1 do 5, kde 5 znamená úplnú spokojnosť. Priemerná úroveň spokojnosti z vyhodnotených dotazníkov pri hodnotení kvalitatívnych ukazovateľov je 3,7, pričom najlepšie hodnotenou službou je dostupnosť informácií o spojoch a tarifách.

ARRIVA počas štyroch mesiacov, v ktorých realizovala prieskum, okrem vyhodnotenia výsledkov tiež rozdala 20 smartfónov.

Do prieskumu sa môžu cestujúci zapojiť aj naďalej a vyjadriť tak názor a mieru spokojnosti s využívanými službami.

Informovanosť cestujúcich ARRIVA Nitra zabezpečuje prostredníctvom webovej stránky https://arriva.sk/nitra-old i prostredníctvom linky zákazníckej podpory na čísle +421 915 733 733, a to každý deň vrátane víkendov a sviatkov od 8.00 do 20.00. Cestujúci majú tiež možnosť dostávať aktuálne informácie priamo do svojich e-mailových schránok. Stačí, ak sa prihlásia na odber noviniek pomocou formuláru na internetovej stránke https://arriva.sk/nitra-oldlive/#newsletter.

Názory a skúsenosti cestujúcich z Nitry a jednotlivých regiónov predstavujú pre spoločnosti ARRIVA spätnú väzbu, na základe ktorej môže naďalej skvalitňovať a rozvíjať svoje služby, a prispieť tak k modernej a spoľahlivej verejnej osobnej doprave. Spokojní cestujúci vo verejnej doprave sú predpokladom pre zníženie počtu áut v uliciach a menšiu záťaž na životné prostredie.

 

 

ARRIVA na Slovensku a vo svete

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinkom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 prevádzkuje spoločnosť prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.

ARRIVA je jedným z popredných poskytovateľov osobnej dopravy v Európe, zamestnáva vyše 53 000 ľudí a ročne prepravuje 2 miliardy cestujúcich v 14 európskych krajinách. Je súčasťou Deutsche Bahn (DB), jednej z vedúcich spoločností v oblasti osobnej a logistickej dopravy na svete a je zodpovedná za regionálne služby v oblasti osobnej dopravy DB mimo Nemecka. Prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.

 

 Kontakty pre médiá:

Peter Húska

0903 320 362

arriva@arthurmedia.sk 

Petra Helecz

0918 864 966

press@arriva.sk  

 

 

 

judi online slot deposit instan situs slot gacor terpercaya slot pragmatic play slot gacor hari ini catur777 slot online akun pro jepang idn poker judi bola sbobet 3mbola catur777