ARRIVA rozširuje linku Zákazníckej podpory

Nitra, 2. júla 2018 – ARRIVA dnes rozširuje linku Zákazníckej podpory, ktorá bude poskytovať komplexné informácie o dostupných službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých štyroch krajoch, kde ARRIVA pôsobí, mestskej hromadnej doprave v 19 mestách, ale aj o vlakovej linke medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, zdieľaných bicykloch a o turistickom vláčiku v Nitre. Linka Zákazníckej podpory je k dispozícii denne od 8.00 do 20.00 hod., a to aj počas víkendov a sviatkov. Operátori budú so zákazníkmi komunikovať až v troch jazykoch – slovenskom, anglickom a maďarskom.

„Cieľom rozšírenia linky Zákazníckej podpory ARRIVA je poskytovanie komplexných informácií pre cestujúcich, a zároveň zlepšenie komunikácie medzi zákazníkom a našou spoločnosťou. ARRIVA neustále vyhodnocuje spokojnosť svojich zákazníkov. Vďaka spätnej väzbe získanej aj prostredníctvom Zákazníckej linky budeme môcť zlepšiť kvalitu našich služieb,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

Pre cestujúcich je k dispozícii telefónne číslo +421 915 733 733 platné pre celé Slovensko, na ktoré môžu volať denne vrátane víkendov a sviatkov od 8.00 do 20.00 hod. Informácie sú poskytované v troch jazykoch – slovenskom, maďarskom a anglickom. Zákaznícku linku je možné kontaktovať aj e-mailom na adrese informacie@arriva.sk. Tieto kontakty slúžili doteraz cestujúcim z Nitrianskeho kraja, a to už tri roky. Zákaznícka linka postupne rozširovala pôvodné informácie o autobusových spojoch aj o dáta o vlakovom spojení medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, a tiež informácie o používaní zdieľaných bicyklov a o turistickom vláčiku v Nitre. Odteraz bude poskytovať svoje služby aj cestujúcim z Trnavského, Žilinského a Košického kraja.

Cestujúci si môžu prostredníctvom linky overiť informácie o cestovných poriadkoch, cenách lístkov a prepravných podmienkach. Získať môžu informácie o výhodách využívania čipových kariet, kde a ako vybaviť ich vydanie a dobíjanie. Do jej pôsobnosti zároveň spadá vybavovanie podnetov a riešenie nahlásených strát a nálezov. Poskytuje tiež informácie o predajných miestach ARRIVA a informačných kanceláriách, ako aj ich otváracích hodinách. V neposlednom rade bude linka poskytovať podporu zákazníkom služby zdieľaných bicyklov arriva bike v Nitre; a pre arriva bike je k dispozícii aj samostatné číslo zákazníckej podpory +421 915 244 244 (Po – Ne: 8.00 až 20.00 hod.) a e-mail bike@arriva.sk.

 

ARRIVA na Slovensku a vo svete

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinskom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, diaľkovú, zahraničnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 spoločnosť prevádzkuje prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností a servisná spoločnosť.

ARRIVA je európskym poskytovateľom transportných služieb a  členom skupiny Deutsche Bahn. Na európskom trhu pôsobí v 14 krajinách, kde prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.

 

 Kontakty pre médiá:

Simona Zápachová

0948 788 501

arriva@arthurmedia.sk

 

Petra Helecz

0918 864 966

press@arriva.sk

 

arriva informácie

Zákaznícka linka