Vyhľadať
Close this search box.

ARRIVA rozširuje linku Zákazníckej podpory

Nitra, 2. júla 2018 – ARRIVA dnes rozširuje linku Zákazníckej podpory, ktorá bude poskytovať komplexné informácie o dostupných službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých štyroch krajoch, kde ARRIVA pôsobí, mestskej hromadnej doprave v 19 mestách, ale aj o vlakovej linke medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, zdieľaných bicykloch a o turistickom vláčiku v Nitre. Linka Zákazníckej podpory je k dispozícii denne od 8.00 do 20.00 hod., a to aj počas víkendov a sviatkov. Operátori budú so zákazníkmi komunikovať až v troch jazykoch – slovenskom, anglickom a maďarskom.

„Cieľom rozšírenia linky Zákazníckej podpory ARRIVA je poskytovanie komplexných informácií pre cestujúcich, a zároveň zlepšenie komunikácie medzi zákazníkom a našou spoločnosťou. ARRIVA neustále vyhodnocuje spokojnosť svojich zákazníkov. Vďaka spätnej väzbe získanej aj prostredníctvom Zákazníckej linky budeme môcť zlepšiť kvalitu našich služieb,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

Pre cestujúcich je k dispozícii telefónne číslo +421 915 733 733 platné pre celé Slovensko, na ktoré môžu volať denne vrátane víkendov a sviatkov od 8.00 do 20.00 hod. Informácie sú poskytované v troch jazykoch – slovenskom, maďarskom a anglickom. Zákaznícku linku je možné kontaktovať aj e-mailom na adrese informacie@arriva.sk. Tieto kontakty slúžili doteraz cestujúcim z Nitrianskeho kraja, a to už tri roky. Zákaznícka linka postupne rozširovala pôvodné informácie o autobusových spojoch aj o dáta o vlakovom spojení medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, a tiež informácie o používaní zdieľaných bicyklov a o turistickom vláčiku v Nitre. Odteraz bude poskytovať svoje služby aj cestujúcim z Trnavského, Žilinského a Košického kraja.

Cestujúci si môžu prostredníctvom linky overiť informácie o cestovných poriadkoch, cenách lístkov a prepravných podmienkach. Získať môžu informácie o výhodách využívania čipových kariet, kde a ako vybaviť ich vydanie a dobíjanie. Do jej pôsobnosti zároveň spadá vybavovanie podnetov a riešenie nahlásených strát a nálezov. Poskytuje tiež informácie o predajných miestach ARRIVA a informačných kanceláriách, ako aj ich otváracích hodinách. V neposlednom rade bude linka poskytovať podporu zákazníkom služby zdieľaných bicyklov arriva bike v Nitre; a pre arriva bike je k dispozícii aj samostatné číslo zákazníckej podpory +421 915 244 244 (Po – Ne: 8.00 až 20.00 hod.) a e-mail bike@arriva.sk.

 

ARRIVA na Slovensku a vo svete

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinskom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, diaľkovú, zahraničnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2016 spoločnosť prevádzkuje prvé priame vlakové spojenie Nitry s Prahou a od roku 2017 aj službu zdieľaných bicyklov tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností a servisná spoločnosť.

ARRIVA je európskym poskytovateľom transportných služieb a  členom skupiny Deutsche Bahn. Na európskom trhu pôsobí v 14 krajinách, kde prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.

 

 Kontakty pre médiá:

Simona Zápachová

0948 788 501

arriva@arthurmedia.sk

 

Petra Helecz

0918 864 966

press@arriva.sk

 

arriva informácie
Zákaznícka linka

 

judi online slot deposit instan situs slot gacor terpercaya slot pragmatic play slot gacor hari ini catur777 slot online akun pro jepang idn poker judi bola sbobet 3mbola catur777