ARRIVA opäť realizuje prieskum spokojnosti cestujúcich. Cestujúci môžu navyše vyhrať smartfón či iné hodnotné ceny

Nitra, 22. septembra 2021 – Spoločnosti ARRIVA na Slovensku spúšťajú druhý ročník celoslovenského prieskumu spokojnosti cestujúcich – symbolicky na záver Európskeho týždňa mobility a pri príležitosti Dňa bez áut. Tak ako vlani, aj tento rok môžu všetci tí, ktorí využívajú služby spoločností ARRIVA na Slovensku vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb. Urobiť tak môžu od 22. septembra do 22. decembra 2021 v ARRIVA prieskume spokojnosti cestujúcich prostredníctvom dotazníka, ktorý pozostáva z 13 otázok a je dostupný na webovej stránke spoločnosti. Okrem vyjadrenia svojho názoru sa cestujúci môžu zapojiť do súťaže a vyhrať až 15 smartfónov Samsung Galaxy A12 i ďalšie zaujímavé ceny.

Spoločnosti ARRIVA na Slovensku zabezpečujú mestskú hromadnú dopravu v 17 mestách a prímestskú hromadnú dopravu až v štyroch krajoch. Nakoľko spoločnosti ARRIVA záleží na spokojnosti cestujúcich,  rozhodla sa so zámerom neustáleho zlepšovania poskytovaných služieb obrátiť priamo na tých, ktorých sa kvalita dopravy týka najviac – na cestujúcich. „Názory  cestujúcich a ich skúsenosti s našimi službami sú pre nás veľmi cenné a dôležité. Vďaka spätnej väzbe sa môžeme zlepšovať a byť tak ešte bližšie k tomu, čo od nás a objednávateľov verejnej dopravy, teda od samospráv, naozaj potrebujú a očakávajú. Obzvlášť v aktuálnej náročnej situácii, ktorá nastala počas pandémie a zasiahla všetky oblasti života, vrátane verejnej dopravy,  je dôležitá komunikácia s cestujúcimi, vnímanie  ich názoru a vytvorenie podmienok pre bezpečné cestovanie verejnou dopravou,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku. Do prieskumu sa môže zapojiť každý, kto využíva služby spoločností, a to vyplnením online dotazníka v časovom rozmedzí troch mesiacov, od 22. septembra do 22. decembra 2021. Otázky sú zamerané na hodnotenie kvality vozidlového parku, na spokojnosť s dostupnosťou informácií či dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu i poriadok v autobusoch, ale aj na komunikáciu a správanie vodičov. Cestujúci zároveň môžu vyjadriť svoj názor aj na poskytovanú mieru komfortu a bezpečnosti v autobusoch počas obdobia pandémie koronavírusu.

Okrem toho ARRIVA vyžrebuje majiteľov 15 smartfónov Samsung Galaxy A12 a ďalších zaujímavých cien. „Každý respondent, ktorý sa rozhodne vyplniť dotazník, sa môže zapojiť do žrebovania o smartfón a ďalšie zaujímavé výhry. Stačí zadať e-mailovú adresu, v kolónke na konci dotazníka, a akceptovať podmienky súťaže. Koncom každého mesiaca počas trvania prieskumu, teda v troch kolách, vyžrebujeme spolu až 15 výhercov – vyhrať budú môcť 5 smartfónov Samsung, 5 prenosných reproduktorov alebo 5 bezdrôtových nabíjačiek vo farbách spoločnosti ARRIVA. Na účasť v súťaži stačí v závere dotazníka uviesť e-mailovú adresu, samozrejme, nie je to povinné a dotazník možno odoslať aj anonymne,“ dodáva Petra Helecz. Dotazník prieskumu spokojnosti cestujúcich spoločností ARRIVA na Slovensku i informácie o súťaži sú dostupné na stránke www.arriva.sk/prieskum.

ARRIVA na Slovensku a vo svete

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Aktuálne pôsobí v Nitrianskom, Košickom, Žilinskom a Trnavskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, prímestskú, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA má na Slovensku takmer 2 400 zamestnancov a prevádzkuje 1 350 autobusov. Tvorí ju päť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.

 

ARRIVA je jedným z popredných poskytovateľov osobnej dopravy v Európe, zamestnáva vyše 46 000 ľudí a ročne prepravuje 2,1 miliardy cestujúcich v 14 európskych krajinách. Je súčasťou Deutsche Bahn (DB), jednej z vedúcich spoločností v oblasti osobnej a logistickej dopravy na svete a je zodpovedná za regionálne služby v oblasti osobnej dopravy DB mimo Nemecka. Prevádzkuje autobusovú, železničnú a lodnú dopravu.

 Kontakty pre médiá:

Peter Húska

0903 320 362

arriva@arthurmedia.sk 

Petra Helecz

0918 864 966

press@arriva.sk