Vážení cestujúci,
spoločnosť ARRIVA Trnava v spolupráci s Trnavským samosprávnym krajom prináša pre svojich cestujúcich ďalšiu novinku. Od pondelka 1. júla 2024 budú cestujúci, ktorí majú zakúpený predplatný cestovný lístok (PCL) alebo SeniorPas TTSK, cestovať už len na základe elektronického cestovného lístka zapísaného na ich čipovej karte.
Vlastníci predplatných lístkov a držitelia SeniorPasu TTSK pri nástupe vodičovi nahlásia svoj cieľ cesty a priložia kartu k čítačke, avšak papierový doklad už neobdržia a ich jazda bude evidovaná digitálne. V prípade kontroly zo strany revízora nemusia mať cestujúci obavy, stačí ak sa preukážu svojou dopravnou čipovou kartou, ktorú priložia k revízorskej čítačke.
Dôvodom digitalizácie je ekologické hľadisko – ochrana životného prostredia a v neposlednom rade i šetrenie času pri nástupe cestujúcich, a teda zefektívnenie regionálnej dopravy v Trnavskom kraji.
Tlačený cestovný lístok budú i naďalej dostávať cestujúci, ktorí budú za prepravu našimi regionálnymi linkami platiť v hotovosti, bankovou kartou alebo čipovou kartou jednorazovo.
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na linke Zákazníckej podpory +421 915 733 733 od pondelka do nedele, a to aj počas sviatkov, v čase od 8:00 do 20:00 alebo prostredníctvom e-mailu informacie@arriva.sk.