Vyhľadať
Close this search box.

Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.

Zákaznícka podpora

+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733

Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Napíšte nám

Osobné údaje, ktoré poskytnete prostredníctvom tohto formulára bude spracúvať spoločnosť ARRIVA Slovakia a.s., so sídlom Štúrova 72, 949 44 Nitra, Slovenská republika, IČO: 35 811 439 ako prevádzkovateľ, a to najmä na účel poskytnutia informácií ohľadom služieb a produktov prevádzkovateľa alebo spoločností v rámci skupiny Arriva. Ak to bude na vybavenie Vášho dopytu potrebné, v nevyhnutnom rozsahu poskytneme Vaše osobné údaje a Váš dopyt príslušnej spoločnosti v rámci skupiny Arriva. Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe oprávneného záujmu. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane Vašich osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete v našom informačnom memorande Arriva Slovakia a v informačnom memorande ARRIVA Trnava

Straty a nálezy

V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.

Press - Media Kit

Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit

Chcete podať reklamáciu?

V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.

Zákaznícke centrá

PREDAJNÉ MIESTO ADRESA EMAIL OTVÁRACIA DOBA
Trnava, AS ul. Andreja Hlinku 5831/64 stredisko.tt@arriva.sk

Po, Ut, Št, Pi:  7:30 – 11:30 a 12:00 – 15:30

St:   9:00 – 12:00 a 12:30 – 17:00

Piešťany, AS Dopravná 6479 stredisko.pn@arriva.sk Po: 12:00 – 15:30
Ut, Št: 7:30 – 11:30
St: 12:00 – 16:00
Pi: 12:00 – 15:00
Senica, AS Továrenská 1372 stredisko.se@arriva.sk

Po: 6:00 – 11:30 / 12:00 – 15:30

Ut: 7:30 – 11:30 / 12:00 – 15:30

St: 9:00 – 13:30 / 14:00 – 17:00

Št: 7:30 – 11:30 / 12:00 – 15:30
Pi: 7:30 – 11:30 / 12:00 – 15:30

Hlohovec Nábrežie A. Hlinku 25 stredisko.hc@arriva.sk

Po – Pi:
7:30 – 11:30 / 12:00 – 15:30

obed.prestávka: 11:30 – 12:00

Predaj miesteniek

Zákaznícke centrá s komplexnou ponukou služieb zároveň ponúkajú aj predaj a miestenkovanie cestovných lístkov diaľkových autobusových liniek prechádzajúcich príslušnými mestami pre územie Slovenskej a Českej republiky v systéme AMS.

PREDAJNÉ MIESTOADRESAEMAILOTVÁRACIA DOBA
Trnava, ASul. Andreja Hlinku 5831/64stredisko.tt@arriva.sk

Po, Ut, Št, Pi:  7:30-11:30 a 12:00-15:30

St:   9:00-12:00 a 12:30-17:00