Vyhľadať
Close this search box.

Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.

Zákaznícka podpora

+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733

Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Napíšte nám

Osobné údaje, ktoré poskytnete prostredníctvom tohto formulára bude spracúvať spoločnosť ARRIVA Slovakia a.s., so sídlom Štúrova 72, 949 44 Nitra, Slovenská republika, IČO: 35 811 439 ako prevádzkovateľ, a to najmä na účel poskytnutia informácií ohľadom služieb a produktov prevádzkovateľa alebo spoločností v rámci skupiny Arriva. Ak to bude na vybavenie Vášho dopytu potrebné, v nevyhnutnom rozsahu poskytneme Vaše osobné údaje a Váš dopyt príslušnej spoločnosti v rámci skupiny Arriva. Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe oprávneného záujmu. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane Vašich osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete v našom informačnom memorande Arriva Slovakia a v informačnom memorande ARRIVA Nové Zámky

Straty a nálezy

V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.

Kontakt pre médiá

Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit

Chcete podať reklamáciu?

V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.

Zákaznícke centrá

Predajné miesto Telefón E-mail Otváracia doba

NOVÉ ZÁMKY

SNP 36, 940 70 Nové Zámky

035/ 64 20 181 info.nz@arriva.sk Zákaznícke centrum bude dňa 7. 3. 2025 otvorené do 11: 30 h.
Pondelok: 07:00 h. – 15:00 h.
Utorok:     07:00 h. – 15:00 h.
Streda:     10:00 h. – 17:00 h.
Štvrtok:    07:00 h. – 15:00 h.
Piatok:      07:00 h. – 15:00 h.
Obedňajšia prestávka: 11:30 h. – 12:00 h.

ŠTÚROVO

Hlavná 36, 943 01 Štúrovo

036/ 75 111 21 info.st@arriva.sk Utorok:     08:00 h. – 16:00 h..
Štvrtok:    08:00 h. – 16:00 h.
Obedňajšia prestávka: 11:30 h. – 12:00 h.
KOMÁRNO

Košická ulica (budova aut. stanice), 945 01 Komárno
035/ 77 00 202 info.kn@arriva.sk

Zákaznícke centrum bude dňa 7. 3. 2025 otvorené do 11: 30 h.

Utorok – Piatok: 06:00 h. – 14:00 h.
Obedňajšia prestávka: 11:30 h. – 12:00 h.

LEVICE
Ľ.Štúra 22, 934 01 Levice


036/ 63 12 933


info.lv@arriva.sk


Pondelok: 06:30 h. – 14:30 h.
Utorok:     10:00 h. – 14:30 h.
Streda:     06:30 h. – 16:30 h.
Štvrtok:    06:30 h. – 12:00 h.
Piatok:      06:30 h. – 14:30 h.
Obedňajšia prestávka: 12:30 h. – 13:00 h.

LEVICKÁ INFORMAČNÁ AGENTÚRA
Ul. Ľ. Štúra 3, 934 01 Levice

036/63 18 037

agenturasom@gmail.com

Pondelok – piatok:      08:00 h. – 16:00 h.
Obedňajšia prestávka: 11:30 h. – 12:00 h.

ŠAĽA
Zákaznícke centrum je ZATVORENÉ.
Čipové karty si môžete vybaviť v zákazníckych centrách v Nových Zámkoch, Nitre alebo z pohodlia domova v e-shope https://ubian.sk/
ŠAHY

Hlavné námestie č.7/C (pri Kooperatíve), Šahy
info.sh@arriva.sk Pondelok – Piatok: 07:30 h. – 15:30 h.
Obedňajšia prestávka: 11:30 h. – 12:00 h.