Zákaznícka podpora pre cestujúcich
Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.
Zákaznícka podpora
+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733
Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.
Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.
Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.
Napíšte nám
Straty a nálezy
V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.
Press - Media Kit
Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit
Chcete podať reklamáciu?
V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.
Zákaznícke centrum
- Pre cestujúcich je k dispozícii predajné miesto na Autobusovej stanici Nivy (Predaj lístkov Slovak Lines), kde si môžu vybaviť vystavenie čipovej karty, dobiť kredit, prípadne sa informovať na cestovné poriadky, aktuálne zmeny v doprave a služby spojené s cestovaním v Bratislavskom kraji. Svoje otázky môžete zaslať aj e-mailom na
- informacie@arriva.sk
- Autobusová stanica Nivy, Mlynské Nivy 3, Bratislava - Ružinov, -1. poschodie
- OTVÁRACIE HODINY
- Pondelok - Piatok 7:00 - 19:00
- Sobota - Nedeľa, Sviatok 8:00 - 18:00
