Vyhľadať
Close this search box.

Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.

Zákaznícka podpora

+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733

Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Napíšte nám

Osobné údaje, ktoré poskytnete prostredníctvom tohto formulára bude spracúvať spoločnosť ARRIVA Mobility Solutions, s.r.o., so sídlom Drieňová 31, 821 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 50 870 131, ako prevádzkovateľ, a to najmä na účel poskytnutia informácií ohľadom služieb a produktov prevádzkovateľa alebo spoločností v rámci skupiny Arriva. Ak to bude na vybavenie Vášho dopytu potrebné, v nevyhnutnom rozsahu poskytneme Vaše osobné údaje a Váš dopyt príslušnej spoločnosti v rámci skupiny Arriva. Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe oprávneného záujmu. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane Vašich osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete v našom informačnom memorande Arriva Slovakia a v informačnom memorande ARRIVA Mobility Solutions

Straty a nálezy

V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.

Press - Media Kit

Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit

Chcete podať reklamáciu?

V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.

Zákaznícke centrum

Novinky na e-mail

Informácie o novinkách v doprave, zmenách a aktuálnych pracovných ponukách.

Ďakujeme za Váš čas a zaslanie podnetu, ktorý sme postúpili k riešeniu. 

Váš názor je pre nás dôležitý, preto sme pre Vás aj tento rok pripravili krátky online prieskum spokojnosti s našimi službami. 

Vyplniť ho môžete na https://arriva.sk/prieskum/ a zároveň súťažiť o 45 hodnotných cien.