Vyhľadať
Close this search box.

Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti cestujúcich ARRIVA NITRA

Cestujúci, ktorí využívajú služby spoločností ARRIVA na Slovensku, mohli od 2. januára do 30. apríla vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb. Do prieskumu spokojnosti sa zapojilo vyše 7 000 respondentov. Okrem vyjadrenia svojho názoru sa tiež mohli zapojiť do súťaže o smartfóny Samsung.

prieskume spokojnosti, ktorý obsahoval desať otázok, mali cestujúci ARRIVA Nitra možnosť posudzovať kvalitu vozového parku, dostupnosť informácií, dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu a poriadok v autobusoch či komunikáciu a správanie vodičov.

Takmer polovica opýtaných využíva dopravu na dennej alebo takmer na dennej báze.


Zistili sme, že zhruba tri štvrtiny respondentov používajú dopravnú čipovú kartu, čo vnímame ako pozitívny výsledok, keďže jej implementácia do dopravy bola jedným z našich cieľov. Najmä v súčasnom období predstavuje najbezpečnejší a zároveň cenovo najvýhodnejší spôsob úhrady cestovného.

Celkovú spokojnosť s úrovňou poskytovaných služieb hodnotili cestujúci na stupnici od 1 do 5, kde 5 znamená úplnú spokojnosť. Priemerná úroveň spokojnosti z vyhodnotených dotazníkov pri hodnotení kvalitatívnych ukazovateľov je 3,7, pričom najlepšie hodnotenou službou je dostupnosť informácií o spojoch a tarifách.

Názor cestujúcich a ich skúsenosti s našimi službami sú pre nás veľmi dôležité. Vďaka spätnej väzbe, ktorú sme prostredníctvom dotazníkov získali, môžeme služby ďalej zlepšovať a napredovať v plnení stanovených cieľov v súlade s našou stratégiou a hodnotami. Spokojní cestujúci vo verejnej doprave sú zároveň predpokladom pre zníženie počtu áut v uliciach a znamená to aj menšiu záťaž na životné prostredie.

Teší nás, že viac ako polovica cestujúcich zapojených do prieskumu pozoruje zlepšenie poskytovaných služieb v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

Do prieskumu sa môžu cestujúci zapojiť aj naďalej a vyjadriť tak názor a mieru spokojnosti s využívanými službami.

Ďakujeme všetkým respondentom, ktorí vyjadrili svoj názor, aj na základe spätnej väzby môžeme ďalej zlepšovať poskytované služby k spokojnosti našich cestujúcich.

Zdieľaj:

Novinky ARRIVA Nitra

Úspešný vstup do nového roka 2024

Milí naši cestujúci, k prianiu úspešného vstupu do nového roka, osobných a pracovných úspechov v roku 2024, pripájame poďakovanie za Vašu dôveru. Vaša ARRIVA

Prieskum spokojnosti cestujúcich 2023

Zapojiť sa a vyhrať atraktívne ceny môžu cestujúci v piatich krajoch Slovenska – stačí, ak v období od 22. septembra do 22. decembra 2023 odpovedia na 12 otázok.

Úspešný vstup do nového roka

Milí naši cestujúci, ďakujeme Vám za priazeň a spoluprácu v roku 2022 a do nového roka Vám prajeme, aby všetky Vaše cesty viedli k zdraviu, šťastiu a úspechom.