Zákaznícka podpora pre cestujúcich
Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.
Zákaznícka podpora
+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733
Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.
Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.
Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.
Napíšte nám
Straty a nálezy
V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.
Press - Media Kit
Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit
Chcete podať reklamáciu?
V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.
Zákaznícke centrá
ZÁKAZNÍCKE CENTRUM | TELEFONICKÝ KONTAKT | OTVÁRACIE HODINY |
---|---|---|
Nitra, AS Coboriho 1, Nitra |
+421 918 509 829 +421 918 510 722 |
Po – Pi: 7:00 – 15:00 |
Topoľčany, AS Bernolákova 1546/32, Topoľčany |
038/ 5363 670 | Po – Pi: 7:00 – 15:00 obed. prestávka: 11:30 – 12:00 |
Vráble, AS Ul. 1. mája, Vráble |
037/ 6599 600 | Po: 7:00 – 16:00 Ut : 7.00 – 16.00 Str: 7.00 – 16.00 Št : zatvorené Pia: zatvorené obed. prestávka: 11:00 – 11:30 |
Zlaté Moravce, AS Mlynská 1, Zlaté Moravce |
037/ 6599 520 | Po, Ut, Št, Pi: 6:45 – 14:45 St: 7:45 – 15:45 obed. prestávka: 11:00 – 11:30 |