Zákaznícka podpora pre cestujúcich
Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.
Zákaznícka podpora
+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733
Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.
Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 17 mestách.
Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.
Napíšte nám
Straty a nálezy
V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.
Kontakt pre médiá
Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie. Vyžiadajte si Media Kit
Chcete podať reklamáciu?
V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.
Zákaznícke centrá
ZÁKAZNÍCKE CENTRUM | TELEFONICKÝ KONTAKT | OTVÁRACIE HODINY |
---|---|---|
Nitra, AS Coboriho 1, Nitra | +421 918 509 829 +421 918 510 722 | Po – Pi: 7:00 – 15:00 |
Topoľčany, AS Bernolákova 1546/32, Topoľčany | 038/ 5363 670 | Po – Pi: 7:00 – 15:00 obed. prestávka: 11:30 – 12:00 |
Zlaté Moravce, AS Mlynská 1, Zlaté Moravce | 037/ 6599 520 | Po, Ut, Št, Pi: 6:45 – 14:45 St: 7:45 – 15:45 obed. prestávka: 11:00 – 11:30 |