Vyplňte ARRIVA prieskum spokojnosti cestujúcich a vyhrajte smartfón či iné hodnotné ceny!

Milí naši cestujúci,

spoločnosti ARRIVA na Slovensku spúšťajú druhý ročník celoslovenského prieskumu spokojnosti cestujúcich – symbolicky na záver Európskeho týždňa mobility a pri príležitosti Dňa bez áut. Tak ako vlani, aj tento rok môžu všetci tí, ktorí využívajú služby spoločností ARRIVA na Slovensku vyjadriť svoj názor na kvalitu poskytovaných služieb.

Urobiť tak môžete od 22. septembra do 22. decembra 2021 v ARRIVA prieskume spokojnosti cestujúcich prostredníctvom dotazníka, ktorý pozostáva z 13 otázok a je dostupný na našej webovej stránke. Okrem vyjadrenia svojho názoru sa môžete zapojiť do súťaže a vyhrať až 15 smartfónov Samsung Galaxy A12 i ďalšie zaujímavé ceny.

Do súťaže sa zapojíte zadaním e-mailovej adresy, v kolónke na konci dotazníka, a akceptovaním podmienok súťaže. Koncom každého mesiaca počas trvania prieskumu, teda v troch kolách, vyžrebujeme spolu až 15 výhercov – vyhrať budú môcť 5 smartfónov Samsung, 5 prenosných reproduktorov alebo 5 bezdrôtových nabíjačiek vo farbách spoločnosti ARRIVA. Na účasť v súťaži stačí v závere dotazníka uviesť e-mailovú adresu, samozrejme, nie je to povinné a dotazník možno odoslať aj anonymne.

„Názory  cestujúcich a ich skúsenosti s našimi službami sú pre nás veľmi cenné a dôležité. Vďaka spätnej väzbe sa môžeme zlepšovať a byť tak ešte bližšie k tomu, čo od nás a objednávateľov verejnej dopravy, teda od samospráv, naozaj potrebujú a očakávajú. Obzvlášť v aktuálnej náročnej situácii, ktorá nastala počas pandémie a zasiahla všetky oblasti života, vrátane verejnej dopravy,  je dôležitá komunikácia s cestujúcimi, vnímanie  ich názoru a vytvorenie podmienok pre bezpečné cestovanie verejnou dopravou,“ povedala Petra Helecz, riaditeľka pre obchod a komunikáciu spoločností ARRIVA na Slovensku.

Do prieskumu sa môže zapojiť každý, kto využíva služby spoločností, a to vyplnením online dotazníka v časovom rozmedzí troch mesiacov, od 22. septembra do 22. decembra 2021. Otázky sú zamerané na hodnotenie kvality vozidlového parku, na spokojnosť s dostupnosťou informácií či dodržiavanie odchodov a príchodov autobusov, frekvenciu spojov, čistotu i poriadok v autobusoch, ale aj na komunikáciu a správanie vodičov. Cestujúci zároveň môžu vyjadriť svoj názor aj na poskytovanú mieru komfortu a bezpečnosti v autobusoch počas obdobia pandémie koronavírusu.

Dotazník prieskumu spokojnosti cestujúcich spoločností ARRIVA na Slovensku i informácie o súťaži sú dostupné na stránke www.arriva.sk/prieskum.