Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Vylepšujeme služby pre našich zákazníkov

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára.

Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke. Ak potrebujete riešiť reklamáciu ku konkrétnemu spoju, prosím vyplňte tento formulár.

ZÁKAZNÍCKA INFOLINKA 0915 733 733

Slúži nielen na  všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 4 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 19 mestách, ale aj o vlakovej linke medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, zdieľaných bicykloch a o turistickom vláčiku v Nitre.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Zákaznícke centrum / predajné miestoAdresaTelefonický kontaktOtváracia doba
Liptovský Mikuláš, Autobusová stanicaŠtefánikova 2, Liptovský Mikuláš044 / 4314 640Po – Ut, Št – Pi: 7:30 – 15:30
St: 7:30 – 16:30
Ružomberok, Autobusová stanicaJ. Kačku 1, Likavka 044 / 4314 652Po – Ut, Št – Pi: 7:00 – 15:30
St: 7:00 – 16:30
Dolný Kubín, Autobusová stanica M. R. Štefánika 3128/1, Dolný Kubín043 / 3709 230Po – Pi: 6:00 – 15:30
Námestovo, Autobusová stanicaMláka 4/6, Námestovo043 / 3709 210Po – Pi: 6:00 – 16:00
Trstená, Dopravný závodŽelezničiarov č. 1915/7A, Trstená043 / 3709 220Po – Pi: 6:00 – 15:30

Prosíme, mimo otváracej doby využívajte zákaznícku infolinku +421 915 733 733.

Napíšte nám

Vyplňte prosím nasledujúci formulár

Kontakty

Kontaktujte nás

Sekretariát

Tel: 044/ 432 24 95
E-mail: sekretariat.rk@arriva.sk
Korešpondenčná adresa: J. Kačku č. 1, 034 95 Likavka

Zákaznícka podpora

0915 733 733
informacie@arriva.sk
(Po – Ne 8:00 – 20:00)

Reklamácia

kliknite sem