Vyhľadať
Close this search box.

Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie k autobusovým spojom poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.

Zákaznícka podpora

+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733

Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 16 mestách.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Napíšte nám

Osobné údaje, ktoré poskytnete prostredníctvom tohto formulára bude spracúvať spoločnosť ARRIVA Slovakia a.s., so sídlom Štúrova 72, 949 44 Nitra, Slovenská republika, IČO: 35 811 439 ako prevádzkovateľ, a to najmä na účel poskytnutia informácií ohľadom služieb a produktov prevádzkovateľa alebo spoločností v rámci skupiny Arriva. Ak to bude na vybavenie Vášho dopytu potrebné, v nevyhnutnom rozsahu poskytneme Vaše osobné údaje a Váš dopyt príslušnej spoločnosti v rámci skupiny Arriva. Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe oprávneného záujmu. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane Vašich osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete v našom informačnom memorande Arriva Slovakia a v informačnom memorande ARRIVA Liorbus

Straty a nálezy

V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.

Press - Media Kit

Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie.

Chcete podať reklamáciu?

V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.

Zákaznícke centrá

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM / PREDAJNÉ MIESTOADRESATELEFONICKÝ KONTAKTOTVÁRACIA DOBA
Liptovský Mikuláš, Autobusová stanicaŠtefánikova 2, Liptovský Mikuláš+421 44 4314 640Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:30
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00
Ružomberok, Autobusová stanicaJ. Kačku 1, Likavka+421 44 4314 652Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:30
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00
Dolný Kubín, Autobusová stanicaM. R. Štefánika 3128/1, Dolný Kubín+421 43 3709 230Po,Ut,Št,Pi: 6:00-10:00, 11:00-15:00
St: 6:00–10:00, 11:00-17:00
Námestovo, Autobusová stanicaMláka 4/6, Námestovo+421 43 3709 210Po,Ut,Št,Pi: 6:00-10:00, 11:00-15:00
St: 6:00–10:00, 11:00-17:00
Trstená, Autobusová stanicaŽelezničiarov č. 1915/7A, Trstená+421 43 3709 220Po,Ut,Št,Pi: 6:00-10:00, 11:00-15:00
St: 6:00–10:00, 11:00-17:00