Vyhľadať
Close this search box.

Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Telefonické informácie k autobusovým spojom poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára Napíšte nám.

Zákaznícka podpora

+421 915 733 733
Po-Ne od 8:00 do 20:00 h.
informacie@arriva.sk

Linka Zákazníckej podpory 0915 733 733

Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 5 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 16 mestách.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Napíšte nám

Osobné údaje, ktoré poskytnete prostredníctvom tohto formulára bude spracúvať spoločnosť ARRIVA Slovakia a.s., so sídlom Štúrova 72, 949 44 Nitra, Slovenská republika, IČO: 35 811 439 ako prevádzkovateľ, a to najmä na účel poskytnutia informácií ohľadom služieb a produktov prevádzkovateľa alebo spoločností v rámci skupiny Arriva. Ak to bude na vybavenie Vášho dopytu potrebné, v nevyhnutnom rozsahu poskytneme Vaše osobné údaje a Váš dopyt príslušnej spoločnosti v rámci skupiny Arriva. Vaše osobné údaje budú spracúvané na základe oprávneného záujmu. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane Vašich osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete v našom informačnom memorande Arriva Slovakia a v informačnom memorande ARRIVA Liorbus

Straty a nálezy

V prípade, ak si v autobuse zabudnete alebo stratíte batožinu, dokumenty, telefón alebo iné osobné veci, prípadne nájdete niekoho osobné veci, napíšte nám.

Kontakt pre médiá

Kontaktný formulár pre médiá, korporátne informácie, tlačové správy. Radi zodpovieme otázky médií a poskytneme informácie.

Chcete podať reklamáciu?

V prípade, že si želáte podať reklamáciu, využite, prosím, náš formulár na tejto adrese. Ďakujeme za spätnú väzbu, na základe ktorej môžeme skvalitňovať naše služby.

Zákaznícke centrá

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM / PREDAJNÉ MIESTOADRESATELEFONICKÝ KONTAKTOTVÁRACIA DOBA
Liptovský Mikuláš, Autobusová stanicaŠtefánikova 2, Liptovský Mikuláš+421 44 4314 640

Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:00
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00

Obed.prestávka 11:00 – 12:00

Ružomberok, Autobusová stanicaJ. Kačku 1, Likavka+421 44 4314 652

Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:00
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00

Obed.prestávka 11:00 – 12:00

Dolný Kubín, Autobusová stanicaM. R. Štefánika 3128/1, Dolný Kubín+421 43 3709 230

Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:00
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00

Obed.prestávka 11:00 – 12:00

Námestovo, Autobusová stanicaMláka 4/6, Námestovo+421 43 3709 210

Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:00
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00

Obed.prestávka 11:00 – 12:00

Trstená, Autobusová stanicaŽelezničiarov č. 1915/7A, Trstená+421 43 3709 220

Po,Ut,Št,Pi: 7:00-11:00, 12:00-15:00
St: 7:00–11:00, 12:00-17:00

Obed.prestávka 11:00 – 12:00

bukti pola mahjong wins menang kapan waktu terbaik menang di mahjong wins scatter hitam