Zákaznícka podpora pre cestujúcich

Vylepšujeme služby pre našich zákazníkov

Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory. Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom nášho formulára.

Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na uvedenej zákazníckej infolinke. Ak potrebujete riešiť reklamáciu ku konkrétnemu spoju, prosím vyplňte tento formulár.

ZÁKAZNÍCKA INFOLINKA 0915 733 733

Slúži nielen na  všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.

Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 4 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 19 mestách, ale aj o vlakovej linke medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, zdieľaných bicykloch a o turistickom vláčiku v Nitre.

Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:00 do 20:00 h.

Predajné miestoAdresaEmailOtváracia doba
Trnava, AS ul. Andreja Hlinku 5831/64stredisko.tt@arriva.skPo – Pi: 7:00 – 17:00
Piešťany, AS Dopravná 6479stredisko.pn@arriva.skPo: 12:00 – 15:30
Ut, Št: 7:30 – 11:30
St: 12:00 – 16:00
Pi: 12:00 – 15:00
Senica, AS Továrenská 1372stredisko.se@arriva.skPo, Ut, Št: 7:30 – 16:00
St: 7:30 – 16:30
Pi: 7:30 – 15:00
obed. prestávka: 11:30 – 12:00
Hlohovec Nábrežie A. Hlinku 25stredisko.hc@arriva.sk Po – Pi:
7:30 – 11:00 / 12:00 – 15:30

V období od 1.7. do 31.8.:

Po – Pi: 6:30 – 11:00 / 12:00 – 14:30

Napíšte nám

Vyplňte prosím nasledujúci formulár

Kontakty

Kontaktujte nás

Sekretariát

email: sekretariat.tt@arriva.sk

Zákaznícka podpora

0915 733 733
informacie@arriva.sk
(Po – Ne 8:00 – 20:00)

Reklamácia

kliknite sem