Zákaznícka podpora pre cestujúcich
Vylepšujeme služby pre našich zákazníkov
Radi vám odpovieme či napíšeme prostredníctvom oddelenia Zákazníckej podpory.
Vaše písomné otázky, podnety a informácie ohľadom strát a nálezov posielajte mailom na informacie@arriva.sk alebo prostredníctvom formulára na príslušnom webe.
Telefonické informácie ohľadom autobusových spojov poskytujeme na linke zákazníckej podpory .
Ak si prajete podať sťažnosť, prosím vyplňte tento formulár.
ZÁKAZNÍCKA PODPORA 0915 733 733
Slúži nielen na všetky vaše telefonické otázky ohľadom autobusového spojenia a prípojov ARRIVA na Slovensku.
Na linke Zákazníckej podpory sa cestujúci dozvedia komplexné informácie o našich službách a novinkách – spojoch prímestskej dopravy vo všetkých 4 krajoch, mestskej hromadnej doprave v 19 mestách, ale aj o vlakovej linke medzi Nitrou, Trenčínom a Prahou, zdieľaných bicykloch a turistickom vláčiku v Nitre.
Linka je k dispozícii denne a to aj počas víkendov a sviatkov Po – Ne od 8:oo do 20:oo h.