ČASTÉ OTÁZKY

Všeobecné otázky

Cestovný lístok si môžete zakúpiť

Cestujúci si môžu u nás vybrať z nasledovných druhov lístkov:

  • základné cestovné
  • základné cestovné zľavnené
  • spiatočné cestovné základné
  • spiatočné cestovné zľavnené

Na zľavnené cestovné majú nárok cestujúci nasledovne:

  • deti do dovŕšenia 15. roku veku, prípadne do 31. augusta roku, v ktorom dieťa ukončí 9. ročník základnej školy (platí neskorší termín).
  • sprievodca dieťaťa do dovŕšenia 6. roku veku
  • žiaci a študenti základných a stredných škôl podľa osobitného predpisu
  • študenti vysokých škôl a fakúlt podľa osobitného predpisu, v dennej forme štúdia do získania vysokoškolského vzdelania druhého stupňa, najneskôr do dovŕšenia 26. roku veku
  • žiaci a študenti, ktorí študujú na stredných a vysokých školách v zahraničí, ktorých štúdium sa považuje za ekvivalent štúdia na školách zriadených v SR
  • držitelia preukazu ŤZP alebo ŤZP-S
  • sprievodca držiteľa preukazu ŤZP-S
  • rodičia na návštevu zdravotne postihnutých detí, ktoré sú umiestnené v školách, zariadeniach sociálnych služieb alebo zdravotníckych zariadeniach na území Slovenskej republiky
  • občania SR nad 70 rokov veku
  • držitelia „Povolenia k pobytu cudzincov“ nad 70 rokov veku s trvalým pobytom v SR

Nie, nie je nutné mať pri sebe vytlačený lístok. Stačí si zapamätať presný kód lístka, alebo mať uloženú jeho elektronickú verziu v mobile alebo na tablete.

Áno, v uzavretej schránke s pevným dnom alebo s náhubkom. Výnimka sa vzťahuje na slepeckých psov, kde nie je potrebný náhubok.

Možnosti stornovania lístka zakúpeného online na našom webe:

  1. Registrovaný zákazník – prihlásite sa do svojho ARRIVA KONTA a stornujete lístok, prostriedky sa Vám pripíšu späť na ARRIVA KONTO vo forme kreditu. Kredit môžete kedykoľvek použiť na nákup lístkov.
  2. Neregistrovaný zákazník – spolu s lístkom je každému zákazníkovi zaslaný v správe aktivačný e-mail do systému, kde je tiež možné stornovať lístok.
  3. Prostredníctvom našej Zákazníckej linky na tel. čísle 0915 733 733, alebo e-mailom na adrese informacie@arriva.sk a to denne od 08:00 do 20:00 hod.

Áno, lístok je možné bezplatne stornovať do 60 minút pred odchodom autobusu. Hodnota cestovného lístka sa pripíše vo forme kreditov na vaše ARRIVA KONTO.

Áno, kočík aj vozík je možné prepravovať v batožinovom priestore.

Áno, spiatočný lístok je možné zakúpiť:

Platobná brána na našej webstránke akceptuje platobné karty Mastercard, Maestro, Visa, Visa electronic.

Áno, cena spiatočného lístka je výhodnejšia. Úspora je až 25% z celkovej ceny lístka. Ako príklad uvádzame jednoduchý prepočet:

Základný spiatočný lístok: 2x základný cestovný lístok mínus 25%

Zľavnený spiatočný lístok: 2x zľavnený cestovný lístok mínus 25%

Čipová karta ARRIVA slúži cestujúcim ako:

  • elektronická peňaženka pri platbe v autobusoch spoločností ARRIVA – na linkách mestskej hromadnej dopravy a prímestskej dopravy
  • pri platbe čipovou kartou ARRIVA je na linkách mestskej hromadnej dopravy a na prímestských linkách poskytovaná zľava z cestovného lístka

Otázky k linke ARRIVA EXPRESS a Slovak Lines

Nie, stačí ak šoférovi cestovný lístok ukážete v mobile, či tablete, alebo jednoducho kód cestovného lístka.

Nástupištia sú od seba vzdialené 25 m.

Za miestenku na cestovné lístky zakúpené na našej stránke online neplatíte – je ZDARMA ;o)

Cestujúci, ktorí si zakúpia cestovné lístky priamo na našej stránke môžu prepravovať 1 ks batožiny ZDARMA ;o)

Áno, samozrejme, kredity môžete využiť na kúpu cestovného lístka na akúkoľvek trasu, ktorá je v našej ponuke.

Otázky k súťaži Rytmaus / príbeh Autobusáris

Súťaž začína 5.10.2015 a trvá až do konca roku 2015. Priebežne sa losuje každý mesiac o 1 hlavnú cenu. Viac informácii v novinkách v sekcii Autobusáris.

Získané kredity vám budú pripísané na vaše ARRIVA vernostné konto.

Áno môžete. Ale iba registrovný nákupca má naviac ešte  možnosť získať 100 kreditov v hodnote 5 EUR na svoje vernostné konto alebo iné výhody cestovania s ARRIVA.